AI
Implementation is as simple as installing our voice agent script.
Your visitors talk with the advanced voice help immediatly.
The agent is trained to discuss information about your website not any thing more. It can learn more as to your wishes.
- Base fee per month used.
- plus a fee for the minutes it has spend talking.
- You set the maximum time allowed, no suprises.
- You can easily set how much to spend each month.
- Start and stop at any moment, no strings attached.
You receive a transcript and audio of each interaction in your account.
When the visitor requests to speak with a human, it will connect to the human. A human can also listen in at any time.
Om een succesvolle campagne te doen verwacht Blue Marloc dat u een landingspagina maakt op uw site.
Die landingspagina zullen de prospects bezoeken om meer informatie te vinden en de bevestiging van uw bedrijf.
Die landingspagina wordt gekoppeld aan Blue Marloc, zodat er een goed beeld ontstaat van de geïnteresseerden.
Blue Marloc verwacht ook van u een goed beeld te krijgen van de USP's en de aanbieding naar de prospects.
Blue Marloc verwacht één of meerdere PDF brochures die naar geïnteresseerden gestuurd kunnen worden.
Met de informatie die wij leren uit uw briefing, de brochures en USP's werken we de gespreks leidraad uit voor elke persoon die in het sales gesprek voor kan komen. De receptie, de manager, de beslisser, etc. elk heeft een eigen gesprek en boodschap.
Deze informatie verwerkt Blue Marloc in:
- Call scripts
- Persona's
- Email templates
De data die gebruikt wordt is te verdelen in:
- basis data
- contact data
- filter data
- commerciële data
De basis data is bijvoorbeeld, adres en naam van het hotel, met wat basis informatie.
De contact data zijn de telefoonnummers
De filter data is de data die nodig is om prospects te selecteren. Bijvoorbeeld het aantal sterren van een hotel of het aantal kamers. Met de filter data kunnen de meest kanshebbende prospects worden 'geselecteerd'.
De commerciële data, is de data die meegestuurd kan worden aan de prospect en is de data die de agents nodig hebben om met vertrouwen en interesse met prospect te kunnen spreken. Met deze data kunnen gepersonaliseerde brochures tot en met business cases worden ge-prefabriceerd. Vraag naar de mogelijkheden.
We geven aan hoeveel data (leads, prospects) we denken te benaderen. Dat aantal is gebasseerd op ervaringscijfers. Maar elke markt en product is anders. We zullen minder uren nodig hebben als de aanbieding eenvoudiger en aantrekkelijker is. Een lastiger product zal meer uren nodig hebben. Als u de uren constant wil houden, dan betekent dit minder of meer leads die nodig zijn.
We geven aan hoeveel data (leads, prospects) we denken te benaderen. Dat aantal is gebasseerd op ervaringscijfers. Maar elke markt en product is anders. We zullen minder uren nodig hebben als de aanbieding eenvoudiger en aantrekkelijker is. Een lastiger product zal meer uren nodig hebben. Als u de uren constant wil houden, dan betekent dit minder of meer leads die nodig zijn.
Welke prospects u wilt benaderen? en welke data heeft Blue Marloc daar al voor beschikbaar?
- Als die data nog niet beschikbaar is, dan onderzoekt Blue Marloc hoe aan deze data te komen.
Stap 2. Hoeveel prospects wilt u benaderen?
- Dit hangt vaak samen met kosten en beschikbaarheid van uw accountmanager.
Stap 3. Blue Marloc maakt een tijdplan met verdeling van kosten en uren.
- Met dit tijdplan, plant Blue Marloc de beschikbaarheid van Call Agents.
Stap 4. In overleg definieren wij de verschillende 'groepen' prospects.
- Elke groep kan een eigen gesprek, email, en brochures krijgen
- De groepen worden in canvassen benadert.
Tijdens de campagne uitvoering kunt u life meekijken met de voorgang van de campagne.
Op uw client-dashboard, kunt u zien hoeveel prospects benadert worden en welke resultaten er ontstaan.
Wie voor het eerst met Direct Sales te maken krijgt, kan verrast worden door de uitgerekte tijd.
Het benaderen van een prospect is NIET. Bel de prospect, spreek de Decision Maker, maak de afspraak ...
Het is wel.
- Benader de receptie
- Bereik de assistent
- Stuur een email met informatie
- Plan het terugbellen, opvolgen
- Spreek de assistent of decision maker direct
- In worst case stuur meer informatie
- Maak een afspraak.
In de eerste weken maakt Blue Marloc veel contacten die dan in de weken erna tot afspraken leiden.
Het is maar een weet.
Als uw omzet per contract boven de € 2500 ligt, dan is het zeker interessant te onderzoeken. Boven de € 3000 per contract is direct sales een perfecte oplossing voor meer sales. Onder de € 2500 kan het nog steeds interessant zijn, indien het een goede aanbieding is. We adviseren u er graag over.
Note.
Het criteria is "hoeveel leads moeten benadert worden voor 1 afspraak" en "Hoeveel afspraken zijn nodig voor 1 contract".
In de Pilot Campagne worden deze gegevens vastgesteld. Tijdens de lopende campagnes worden deze gegevens continue bewaakt. Zodra een campagne niet winstgevend is, dan stoppen we deze.
Met Blue Marloc, kunt u met vertrouwen uw sales uitbreiden.